Brevslut

Äntligen lite ledig tid över för att skriva ner lite om vad som hänt, och eftersom det var längesedan sist så ska jag försöka ge en så bra uppdatering jag kan men det finns risk för att något faller bort.

I Tisdags efter jobbet så åkte jag och baby in till Hörby för att titta till lilla Eddie. Känns redan som det var jättelängesen man träffade honom men den stund vi fick då var iaf en trevlig stund. Sen när det blev dax för sängen för för honom så körde vi hemåt. Tog vägen via Södra Rörum och Sösdala och när vi var i Södra Rörum så kom jag på att det var mormors födelsedag så vi tog en sväng upp om kyrkogården också. Längesedan jag var där.

I Onsdags var vi en sväng uppe i Markaryd efter jobbet, annars är det just jobb som veckan bestått utav.

I Fredags började fotbolls VM och en massa lyckliga (och berusade) människor tog studenten. Lite synd på vädret bara. Får hoppas inte det ska symbolisera deras framtid.

Igår var det så dax för bröllop. Ett förmiddagsbröllop och det största bekymret var väl mest klädseln. Informell klädsel stod det på inbjudan men det blev kostymen trots allt. Tycker det hör till ett bröllop och vet inte om det var fler som tyckte så men jag var iaf inte ensam om det. Efter vigseln tog vi oss hem till de giftas gård/hus där det serverades macka i stallet och senare även kaffe och kaka. Ett annorlunda bröllop i förhållande till de jag varit på tidigare men likväl trevligt. Lite svårt bara när man knappt känner en endaste människa där.
Gårdagskvällen spenderade vi sedan hos tvillingsyster och tittade fotboll och massa gamla kort. Oj vilka fester det varit förr. Tittade även på en film när syrran hoppade någon skydiving i Australien, tror nästan att hon är lite tuffare än vad jag är...

Idag blev det lite jobb som var tvunget att göras men snart ska väl även det projektet vara klart. Om det nu någonsin blir det. Ska se på Tyskland-Australien ikväll och det känns som det är så många kvällar kommer sluta framöver. Framför teven med kvällsmatchen från fotbolls-VM i Sydafrika. Ikväll stör det iaf ingen då baby jobbar. Då får man göra nästan vad man vill :)

 
Brudparet                                       Baby & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0