Freaky Friday

Fredag, snart helg och ikväll väntar en ny drabbning ute på Svensköps fotbollsplan. Östra Sönnarslöv står för motståndet för dagen och idag är tre poäng viktiga. Har tyvärr tappat fyra poäng på de två sista matcherna Men om vi fortsätter på andra halvlek från senaste matchen och rycker upp oss några snäpp till så ska det förhoppningsvis gå vägen. Jag börjar ladda nu.

Jag tankade bilen igår, 12,29 kr, kändes som att gå på REA och bli rånad samtidigt.

Jag skrev för någon dag sedan om att militären tappat bort en AK:5a i Ystad sandskog under övning där. Idag kunde jag läsa på Skånska Dagbladet att en pistol med magasin hittats i en buss som användes för att ransportera militärer. För övrigt skulle AK:5an ha hittats igen, efter ett anonymt tips, ute i Sandskogen.

Det var kanske inte allt för dagen, men allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0