kakafoni i idioti

Jag sitter och knepar och knåpar, vänder och vrider, räknar och räknar, ändå blir det inte rätt. Om jag skulle sätta ord på alla mina tankar och funderingar så skulle det bli en kakafoni i idioti. Veckans arbetsmodul har tagit många timmar av min tid, därför jag inte hunnit med här. Dessutom är det mycket annat som ska ordnas, tex köpas paket till syster m.m. Var iaf nere på stan idag och fick det avklarat samtidigt som jag köpte ny kostym. Visst kan man ibland tycka att MQ har dyra kläder (även om jag gillar dem) men att få en hel kostym, skjorta och slips för knappa 2100 kr är väl inte så farligt dyrt? Inbillar mig att det är bättre kvalité åtminstone. Kanske får ni se en bild på utstyrseln inom kort, ska bara lägga upp byxorna först. Eller rättare sagt, få dem upplagda.

I Grekland är det kris vilket fått den svenska börsen att falla. Känsliga saker det där.

Årsmöte ikväll med bostadsrättsföreningen. Det mest intressanta är väl frågan om vem som kommer väljas som ny ordförande. Får hoppas det avklaras snabbt.

Som jag tidigare sagt, seriefinal i Svensköp imorgon. Får hoppas vädret kan tillåta bra fotboll, det har tydligen lovats lite regn. Oavsett så är det 3 pinnar som ska tas hem så man kan få fira en riktigt rolig födelsedag på lördag. En för tidig födelsedagspresent kan man säga att det är som vi ska hämta hem. Hårt slit imorgon och god mat på lördag. Jo, det funkar nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0