Lata dagar

Det märks att folk är lediga och inte riktigt hittar till min blogg, min besöksstatistik har sjunkit något under gårdagen. Idag tror jag att de flesta människorna var på IKEA och Väla i Helsingborg, jag och baby var nämligen där och vi var verkligen inte ensamma. Dessutom håller de på att bygga om allt där ute så mest rörigt. Jag hittade iaf ett par skor, vilket var målet med dagen, och ett par shorts. På IKEA skulle vi mest kolla in badrumsgrejor till renoveringen och jag är ännu mer övertygad nu om att det blir riktigt bra.

Ikväll ska vi se Robin Hood på biografen här i stan. Var ett bra tag sen vi såg på bio senast, tror det var Luftslottet som sprängdes. Annars känns det som man varit ledig väldigt länge nu, men är bara sen i onsdags, och då skrev jag ändå arbete halva dagen.

Imorgon ska det spelas match och på kvällen ska jag ner till Lund och kolla in Johnossi på Mejeriet. Har en förhoppning om att det kan blir riktig bra. Återkommer med besked...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0