old memories

Gårdagen blev en ganska lugn dag i skolan men desto stressigare när man skulle hem därifrån. På grund av något avbrott i några kablar så var tåget nästan tre kvart försenat och då jag skulle spela match så blev dte lite tight med tiden. Det hela blev inte bättre av att försvarsmakten flyttade runt hälften av sina stridvagnar så vägarna kryllade av både militärer och poliser. Man fick snällt rätta in sig i ledet men trots allt blev jag bara dryga 10 minuter sen till samlingen. Matchen sen gick väl inte så bra men jag noterades för ett mål iaf. Att kalla det för en språngnick är väl en kraftig en överdrift men det gjordes med pannan iaf.

Annars var väl gårdagen en mycket bra dag. Säkerligen ännu bättre för storasyster och svåger :)

Idag gjorde jag klart den sista slutinlämningen i en av våra kurser så nu återstår bara två stora moment, en slutuppgift som ska göras tors-fre nästa vecka och en redovisning mån-tis veckan därpå. Sen blir det sommarlov och allt vad det innebär.

Läste för övrigt att man skulle ha blivit av med en Ak5:a under slutövningen här nere i Skåne. Kan man bli mer misslyckad än så?

Imorgon ska rapporten skrivas så man kan hålla helg sen. Men den har jag faktiskt jobbat mig till...


Bild från min egen slutövning. Var inte alltid såhär lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0