Regn, regn och åter regn

Regnet verkligen vräker ner här idag och om jag hade kunnat hade jag nog legat kvar i sängen idag och inte gått utanför dörren alls. Har dock vår sista föreläsning för terminen idag mellan 13-15 så får se till att ta mig en sväng till skolan. Morgondagen har vi sedan ledig och Torsdag-Fredag ska vi göra en hemtenta. Känner mig redan ganska nervös inför denna. Måndag-Tisdag har vi sedan redovisningar i klassen och sen är det sommarlov. Det känns verkligen nära nu, ge oss bara lite sol och värme också.

Var hos tandläkaren igår och drog ut en visdomstand. Var egentligen inte alls beredd på att den skulle dras ut när jag kom dit men när min tandläkare ville göra det så kändes det helt rätt. Var dessutom ingen träning igår heller utan spelarmöte vilket nog var positivt för min del.

Annars är det ganska lugnt på den här fronten, även om vi nog alla längtar till Måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0