Torsdagsblogg

Min dator vill inte riktigt som jag vill längre, den lever sitt egna lilla liv och jävlas med en så fort den får tillfälle. Men just för tillfället så är det jag som har kontrollen.

Ska klippa mig om knappt en timme och sen blir det en sväng hem till föräldrarna. Ska gå igenom lite gamla försäkringspapper och annat krims krams. Annars verkar det som om det är lite ljusare himmel idag, värmen har vi haft ett par dagar nu. Blir grillat ikväll tror jag.

Sen måste jag få klaga lite på de nya JoJo-korten. Varför ska man själv behöva kopiera och skriva ut dessa kort när man blir försenad med tåget och ska ha ersättning? Med det gamla kortet stack man bara in det i maskinen och fick ut en liten lapp. Hur smidigt som helst. Men inte nu.

Lirade lite på gitarren igår. Det gick sådär, men den är åtminstone fruktansvärd välstämd nu. Det är alltid något.

Läste ut Alfahannen av Katarina Wennstam  igår. Inte riktigt lika bra som de två tidigare böckerna i den lilla triologin. Har nu itsället gett mig på Carsten Jensens Vi, de drunknade. En sten på dyga 700 sidor, men den har iaf gett ett bra första intryck.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0