Festival

Hoppsan, insåg att det är mer än fyra dagar sedan jag skrev senast. Vart tog denna tiden vägen? Vart tog denna veckan vägen?

Vårt Internet ville inte riktigt som jag ville under torsdagen och fredagen så därför kom jag inte ens in på bloggen, men det har ändå varit fullt upp med annat. Har skrivit en hemtentamen och dessutom har Siestan dragit igång nu så var där lite både igår och i torsdags. Har bland annat hunnit se Johnossi, Thåström, Amanda Jensen, Hives m.fl. Det har kommit lite skurar och idag verkar det kunna bli samma väder. 17.30 spelar iaf Mustasch, får hoppas det inte regnar då.

 

                                  
De övriga dagarna vet jag inte riktigt vart de tog vägen, men nu är jag igång här igen. Snart sommarlov dessutom, sista dagen på måndag eller eventuellt tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0