önskningar

När såg man en sol senast? Kanske har jag missat den men kan inte komma ihåg när jag senast såg solen. Sånt får min kropp att må dåligt. Alltså inte att jag inte minns utan att solen inte vill visa sig. Dessutom säger man att kyla är på väg in över södra Sverige. Inte alls vad jag är sugen på nu.

Skulle egentligen önska att jag hittade något ordentligt format på denna blogg. En tydlig struktur och inriktning. Nu är det mest allt och ingenting. Ska ta en seriös funderare på det hela över julen så får vi se inför nästa år.

Har väl hunnit smälta lite av tentamensresultatet från igår, hunnit bolla lite tankar med mina kursare. Vi är väl alla av ganska samma åsikt. Samtidigt kan jag inse att jag inte har det värst. Det finns de som inte klarade någon av tentorna. Dessutom finns det ju så mycket annat att glädja sig åt. Jag minns när jag började så sa en av lärarna att i princip alla förr eller senare körde på en tenta. Nu har jag läst i 2½ år snart så det var kanske dags för det hela.

Fyra föreläsningstimmar innan ännu en helg väntar. Sista helgen innan vi går in i advent. Har ni koll på läget med paket och sådant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0