rusning

Tjoho, här händer det grejer. Besöksstatistiken rusar iväg bara sådär, då känner jag mig tvingad att bjuda på något trots att ögonlocken börjar kännas tunga och trots att jag snart ska hämta baby på stationen.

Dagen har varit almänt lugn. En lektion i skolan, alltid lika trist att behöva lägga så mycket i restid för en enda lektion, men den gav iaf mycket. Imorgon ska vi för övrigt få se våra tentor, lite spänd är man trots att man vet resultatet. Kanske jag är mest spänd över att se vad lärarna kommer säga...

Veckan annars är ganska lugn den med. Lite konsert och sånt på Onsdag men det får jag berätta mer om sen. Nu måste jag ut till bilen för att hämta hem flickan min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0