Tentan

Jag kan väl börja med att ge svar på den kommentar som jag fick i inlägget nedan, nämligen hur det gick på tentan. Och jag kan väl säga att jag aldrig tidigare varit så osäker på utgången tidigare. Tentan bestod egentligen av två delar, och jag har väl ändå hopp om att klara den ena delen. Den andre delen skrevs av den snubben som skulle varit vår föreläsare, men som fick ryggskott och därför inte höll i en enda föreläsning. Kändes som han eftersökte en del andra grejor som inte riktigt kommit fram under föreläsningarna, och han tog även upp saker som vi blivit direkt tillsagda att vi inte behövde lära oss. Så det blir helt enkelt några veckors spänd väntan på resultatet. Känner iaf att jag gjorde så gott jag kunde både förberedelsemässigt och unde tentan. Nu är det gjort så får det bära eller brista.

Egentligen hade jag tänkt ha en liten pluggfri dag idag men tror trots allt att jag ska börja skriva lite på den uppsats som ska vara inne nästa vecka, så blir det lite mindre att göra imorgon.

Annars ska jag försöka återgå till ett mer civiliserat liv igen och inte bara sitta med huvudet i skolböckerna. Förhoppningsvis innebär det även att ni kommer få lite mer att läsa av här. Men det märker vi.

Kommentarer
Postat av: jan

lite av ett taskigt läge?

Jag tror o hoppas du fixade det. Huvet i skolböckerna är trots allt en kort period av livet. Kämpa på.

2010-11-02 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0