Det sämre alternativet. Men ändå det enda

Om det inte varit för att jag har en tenta att skriva på måndag så hade jag spenderat helgen i Barcelona. Jag hade suttit på Camp Nou i just detta nu och sett Barcelona - Sevilla. Men istället har jag spenderat kvällen med att titta på Så mycket bättre. Inte så illa det heller egentligen. Men i jämförelse....  Eller jag låter bli att jämföra.

Och imorgon ska det tentapluggas det sista. Hade jag varit i Barcelona hade jag druckit öl. Behöver väl inte jämflra det heller...

Snacka om ångest om man inte skulle klara tentan....

Ska iaf inte glömma ställa tillbaka klockan inatt. Är det två eller tre man ska ställa väckningen på?


Kommentarer
Postat av: Jan

hur gick det på tentan?

2010-11-02 @ 12:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0