Det tog lite tid

Det tog lite tid att bli människa igen igår, var ju inflyttningsfest i lördagskväll. Hade egentligen bara packat ner fyra öl men så blev man bjuden på annat smått och gott också. Fick i alla fall till slut gjort det jag skulle göra i plugg-väg så slutet gott allting gott. Eller vad man nu säger.

Hade nog en av årets sämsta föreläsningar idag. En lärare som som inledningsvis skulle förklara begreppen Värmeflödestäthet och Värmeflöde. Istället för utropstecken så blev vi nog allihopa till ännu större frågetecken och till slut så fick vi själva slå upp bregreppen i vår bok och förklara för vår lärare. Bra start på veckan!

Har annars gjort ett tappert försök under eftermiddagen att komma ikapp några övningsuppgifter som jag inte hunnit med, och nu ska jag bara lösa den sista så är jag i fas igen. Känns ganska skönt.

Mitt internet har för övrigt blivit hur segt som helst, får undersöka om det är nätet eller datorn som inte riktigt vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0