Förändringar

Jag är väl förste man att erkänna att det var ett tag sedan jag skrev, blev inte som jag tänkt. Precis som vanligt. Men tänker inte be om ursäkt för det, ni får helt enkelt rätta er efter mig. En av orsakerna är att jag pluggar ganska mycket till en tenta som jag ska plugga nästa vecka. Den andra anledningen är att jag hade en alldeles för bra helg för att avbryta den.

Men, nu tänker jag äntligen dela med mig av lite bilder från renoveringen av vår toalett. Ni som följt bloggen ett tag vet att vi fick en vattenläcka lagom till midsommar i fjol, vilket fick en provisorisk lösning med plastamatta och duschkabin i september i fjol. Så har vi levt tills för någon månad sedan då stambytet började i vår lägenhet och nu är allt äntligen klart. Så titta på lite före- och efter-bilder och låt er inspireras:

                             FÖRE                                                   EFTER
           

           

           


Kommentarer
Postat av: Linda

WOW!!! Snyggt!!!

2010-10-27 @ 21:46:09
Postat av: Lisa Follin

Vilken skillnad... :) Så snyggt det blev. Fråga Anna om adressen till sidan man beställer vägg texter!

2010-10-28 @ 09:21:47
URL: http://lisafollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0