Söndagsplugg

Frosten i gräset ligger fortfarande kvar i skuggan här utanför. Av termometern att döma är det kallt där ute men det är också fantastiskt vackert med en sol som lyser från en klarblå himmel. En höst blir så väldigt mycket vackrare i detta tillstånd, när vi slipper regn och mulna dagar. Tack!

Igår hjälpte jag, som jag tidigare nämnt, svärfar att förbereda båten inför vintern. Tror det gick ganska bra faktiskt, fick prova på en massa nya saker.

Dagen ska jag framförallt lägga i mina skolböcker, därför lär detta bli mitt enda inlägg. Känns som det kan bli en ganska hård vecka som kommer. Men så har jag en förhoppning om att kunna sitta hemma i början på nästa vecka och tentaplugga och skriva uppsats m.m. Får se hur den planen ser ut i slutet på veckan.


Kommentarer
Postat av: Svärfar

Du skötte dej exemplariskt. Kul att det blev en del nya saker till erfarenhetsbanken.

Meka kylsystem är inte det enklaste. Till våren byter vi impellern. Det kanske även blir lite kabelbyte, men det är ju inget nytt för dej.

Glömde säga att det var skitsnyggt med byrån i hörnet, tillsammans med de svarta kakelplattorna. Hälsa A det.

Ha det gott

2010-10-18 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0