Tankegång

Jag känner att jag vill lite olika saker med denna bloggen just nu, beroende på vilken dag det är. Förmodligen kommer det hela sluta med någon form av kompromiss. Ibland skulle jag önska att jag hade mycket mer tid över för bloggen, och framförallt att jag visste något vettigt att skriva om. Ofta när jag sätter mig för att dela med mig av några rader så känns det som jag redan gjort mig av med alla ord under tiden i skolan.

Ska försöka ta mig tid och komma ut på en löparrunda imorgon. Min kondition just nu är nog en ganska bra bit från vad den varit när den var som bäst. Tror att lite fysisk aktivitet dessutom kan gynna mitt ganska stillasittande pluggande just nu. 

Det kan vara som så att jag inte har tid att blogga under morgondagen och torsdagen, men jag lovar att ni kommer höra från mig senast fredag. Ska bara se till att få lite saker gjorda i skolan så jag känner att jag har allt under kontroll inför helgen. Ta hand om er och varandra så länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0