Tentastress

Har nog stirrat på en tom skärm i fem minuter nu utan att komma på något att skriva. Mest tomt. Inte på så sätt att det ekar, jag får bara inte ner några vidare ord och rader här. Är inne i en sån period att jag vill göra något annat med bloggen nu. Men det har jag ju provat förut och det har blivit exakt detsamma.

Jag känner för att dra till Stockholm. Vet inte riktigt varför men just nu känns ett kallt och soligt Stockholm mer lockande än ett kallt och soligt Skåne. Fast solen skiner kanske inte i Stockholm?

Börjar känna lite tentastress redan. Normalt sett brukar jag inte känna av det förrän jag är ytterliggare en vecka närmre tenta. Men det är kanske bara positivt. Så man får saker och ting gjorda.

Finns säkert fler små meningslösa stycken som jag kan trycka in här men jag skonar er från det och återkommer när jag har något mer riktigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0