Pulsklocka

Jag planerar för lite förändringar i bloggen. Vet inte riktigt när de kommer genomföras, eller om ens alla idéer kommer genomföras. Tyvärr är jag inte den grymmaste när det kommer till att man ska programera script och sånt. Nu är det kanske inte exakt det man gör här, men för mig är det lite same same ändå. Jag kommer helt enkelt få hålla mig till de lite enklare förändringarna. Ni lär väl märka när det händer.

Idag fick jag hem min pulsklocka som jag väntat på ett tag. Jag har bestämt mig för att ta det lite lugnt med fotbollen under vintern och försöka träna lite på egen hand, så då tänkte jag att en pulsklocka kunde vara ett roligt hjälpmedel. Så får vi helt enkelt se lite längre fram om det blir någon fotbollssäsong 2011 för min del.

Jag är annars lite rädd för att Allsvenskan mycket väl kan komma att avgöras ikväll. Om Malmö plockar hem tre pinnar samtidigt som Helsingborg kammar noll uppe i Borås så kan jag nog gå och köpa den där flaskan vin som jag gjort en vadslagning om. Tyvärr.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0