bloggtips

Ni som känner mig vet att jag är lite svag för Ulf Lundells sånger och delvis även hans böcker. Hans tavlor har jag aldrig beskådat på riktigt så där kan jag inte säga något. Hur som helst, jag har tidigare haft en länk till hans dotter Sannas blogg här på min sida. (Till höger) Jag erkänner att det var för att jag gillar hennes pappa som jag började läsa, men jag insåg ganska snabbt att hon gör det där skrivandet ganska bra. Det tycket för övrigt många andra också då hon fick en del priser för sin blogg. Men, för inte så längesedan så avslutade hon sin mama-blogg och de minuterna det tog mig att läsa hennes inlägg fick jag nu lägga på något annat. Till min glädje har jag nu sett att hon ska börja blogga på aftonbladet. Så jag har uppdaterat länken så ni lätt hittar dit, annars kan ni bara klicka HÄR så kommer ni rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0