derby

Hoppas allt är bra med er, själv har jag dragit på mig en förkylning. Kanske inte så förvånande då var och varannan människa jag känner är förkyld, och jag drar ganska lätt på mig förkylning. Har som tur är inte haft någon skola att gå till de senaste dagarna så jag har försökt snyta mig och dricka så mycket vatten jag kan. Men tveksamt om det gör någon skillnad.

Idag var jag och baby iaf på Nova i Lund för att handla lite paket till personer som snart fyller år. Gick väldigt lätt att handla idag och paketen var fixade på på ett kick. Sen att jag hade ett antal egna kassar med mig ut och baby likaså var inte lika planerat. Konstigt att man alltid ska hitta en massa när man inget behöver, och när man väl behöver något hittar man det inte. Typiskt!

Ni kanske undrar hur det gick i matchen i helgen? Den vann vi med 5-1. Mitt odds däremot gick åt skogen när Milan gick och förlorade.

Derby ikväll mellan MFF-HIF. Vet inte om det är en match som avgör guldstriden men den är mycket viktig iaf. Så heja HIF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0