Septemberlördag

Lördag idag och någonstans ifrån har jag hittat en massa energi. Vet inte vart det kom från men för att utnyttja  det till max så plockade jag fram dammsugaren och gick över lägenheten med den. Har lite att fixa med här i helgen, på måndag klampar byggarna in genom dörren och river ut vårt badrum. Nu är det nämligen äntligen dax för stambyte. Vårt badrum har mest varit en provisorisk lösning nu i nästan 1½ år. Vi fick ju en vattenskada där till midsommar i fjol, om ni minns?

Fotbollsmatch i eftermiddag. Fjärde matchen innan serien tar slut för i år. Jag missade förra matchen mot detta laget så vet inte så mycket om dem, men givetvis tror och hoppas jag på en vinst för oss. Vi har ju hemmaplan och allt.

På tal om fotboll så hittade jag några matcher på oddset som kan ge lite klirr i kassan om de går in, och det känns inte som någon omöjlighet.

Nu ska jag förbereda inför matchen. Hörs kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0