sifferkarusell

Man kan bli galen för mindre. Har snurrat på diverse formler och använt de såväl framlänges som baklänges men jag får ändå inte rätt på vår konstruktionsuppgift. Tror jag rört ihop för mycket för att de ska komma något vettigt ur min hjärnverksamhet just nu, så jag lägger helt enkelt ner det hela för kvällen och tar nya tag imorgon. Känns som man skulle behöva ha så mycket som möjligt av denna uppgift gjord till helgen, får se hur det går.

Min förkylning har börjat ge med sig lite, känns positivt.. Min näsa rinner inte så mycket nu men är likväl täppt, fast det kan den ibland vara länge.

För att jäklas ännu mer med mig så verkar inte bloggen vilja ladda upp mina bilder heller, ingen aning vad det beror på. Har inte ork att undersöka det ikväll heller. Så ni får nöja er med detta lilla som erbjuds.

Gonatt. Eller nåt ditåt iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0