Ätnligen...

...mitt arbete är färdigt. Visserligen inte utskrivet och inlämnat, men färdigt. Känns skönt att mina värden dessutom stämmer med de beräkningar som datorprogrammet gör, då borde vara rätt.

Har alltså haft hemmastudier idag. Skippade dagens enda övning för att försöka vara lite extra effektiv här hemma och jag tycker nog att jag lyckades

HIF tog hem tre poäng från Stockholm igår, precis som jag hoppats. Inte helt rättvist, det kan jag erkänna, men så kan det vara i fotboll. Det är målen som räknas.

Läste ut bok nr 11 för året i morse. Vi, de drunknade. En skön berättarkänsla boken igenom. Inte särskilt spännande egentligen men bitvis fångade den mig ändå. Kanske en bok för de som är något äldre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0