Filmkväll

Klockan är inte sex ännu och middagen är avklarad sen en tid tillbaka. Fördriver mest tid framför datorn medans sjuklingen ligger i sängen och vilar upp sig. Annars blir det filmkväll ikväll. Väldigt, väldigt länge sedan vi såg en film här hemma men idag har vi hyrt Hämnden. Hoppas den är så bra som alla säger, passade också på att hyra hem I Rymden Finns Inga Känslor som kanske mer är en film för baby än för mig, så därför tog jag också Tron Legacy med mig hem som jag blev rekommenderad på helgens 40-års fest. Känns som det blir lagom hög aktivitet denna helgen. Nej allvarligt talat så ska det skrivas ihop lite från dagens fältmätning i Beijers Park och att jag har en annan uppgift som ska i princip göras klar. Så helt fri är man inte. Hoppas för övrigt ni njuter lika mycket av solen som jag. Tänk att lite ljus och värme kan göra så mycket. Hoppas det blir likadant äder nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Naturligtvis njuter man av ljus och värme.

Vill bara att vår tomt skall bli färdig så vi kan vara ute lite mer och flumma.

KRAM till dig och din sjukling.

2011-04-18 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0