Gamla spår

Känns roligt att åter få vara tillbaka på det gamla jobbet för några dagar, men jag inser ännu en gång att jag gjort rätt som valt att läsa vidare. Det är liksom det jag verkligen vill känner jag nu. Men när det som denna veckan går omtentor så passar jag gärna på att fylla ut plånboken lite.

Deklarationen är nyligen inskickad också. Glöm inte detta, måndag är sista dagen.

Var och tittade på ett hus idag också. Mycket att tänka på och verkligen många tankar som snurrar i detta huvud. Möjligheter, fördelar, nackdelar, förutsättningar.

Valborg närmar sig också. Det har väl egentligen aldrig varit någon dag som jag särskilt firat eller supit på. Så blir det inte i år heller, får se om det blir någon brasa.

Och till er som önskar önskelistor från mig tills födelsedagen så funderar jag för fullt. Tillsammans med alla andra tankar...


Kommentarer
Postat av: Henke

Fundera inte så mycket, köp huset istället:):):)

2011-04-28 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0