Gott & Blandat

Idag var ännu en dag i Beijers park och ännu en dag med sol och värme. Inget att klaga på där inte.

Hoppas alla ni arbetare kan njuta av en kort arbetvecka. Själv njuter jag va en extra kort skolvecka, endast skola idag och på torsdag. Sen ska jag vila ut ännu mer än jag brukar över påsk.

Pluras kök ikväll. Timbuktu och Stefan Söderström är gäster. Och någon Elin som jag inte känner till. Ibland kan man undra om tjejen är kvoterad in. Det har nog aldrig varit två tjejer i samma program detta året. Men alltså inget illa om dem, har gillat dem allihop.

Helsingborg tog tre nya pinnar igår. Det satt hårt åt men desto skönare med seger.

Lika mycket, om inte mer, jublade Hammarby som i slutet vände mot Landskrona. Och vilken stämningen det är på Söderstadion. 

När vi ändå är inte på tema fotboll så var det seriepremiär för Svensköp i söndags. Tyckte helt klart grabbarna var värda minst en poäng men tyvärr kammade de noll.

Biljetter till Eldkvarn är också bokade. Den 5-8/10 spelar de på Victoriateatern i Malmö. Ska bli en ny erfarenhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0