Jag saknar oss

Min besöksstatistik sjunker snart lägre än noll, men det är ju inte konstigt det. Varför tar jag mig aldrig tid att skriva här nuförtiden. När det för en gångs skull har hänt så mycket som helst så har jag ingen tid över. Men nu är iaf disk och tvätt borta (Tack!) så jag har bara en sjuklig att ta hand om. Och välja mina valbara kurser inför hösten innan fredag. Och läsa in mig på fredagens fältmätning. Annars är det jobb imorgon och skola torsdag, fredag. Sen helg igen.

Har ni missat Scoccos senaste singel "Jag saknar oss"? Då kommer den här. Och hela hans CD kommer i maj om jag inte minns fel.
Jag vet inte om jag saknar så mycket av det gamla egentligen, men detta värmer ändå mina öron. Javisst, var det vackert, som han sjunger.

Annars tror jag att jag hoppar Pluras kök idag. Blir helt enkelt för sent. Men ska nog försöka se något av kvällens Champions League. Får väl ångra det imorgon, men det är smällar man får ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0