Träningsvärk

Idag har det skrivits en del på vårt arbete som ska redovisas på torsdag, sista besöket ute på arbetsplatsen har vi imorgon. Hoppas vi får den sista informationen som behövs då. Annars har det körts planteringsjord med fotbollsklubben idag. Inser att jag är väldigt dåligt tränad och känner på mig att jag kommer ha träningsvärk i mina armar imorgon. Ska man se detta som en väckarklocka?

I fredags var annars delar av gänget hemma hos Helena för lite myskväll. Det käkades pizza och kollades gamla filmer som Helena filmat och som jag inte sett innan. Blev bland annat en tillbakablick på midsommar 2005 och sälen 2007 samt lite andra små fester. Vad liten man var på den tiden...

Annars är det väl sista veckan med skola samtliga dagar som vi går in i nu, sen blir det betydligt glesare. Finns kanske en risk att vissa i klassen kommer ta sommarlov lite tidigt. Men icke jag, däremot ser jag fram emot påsken. Räknar ner veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0