åter på sommarjobbet

Idag var man så tillbaka på jobbet igen för en sista period (1½vecka) av arbete innan en sista period av ledighet (½vecka) innan en sista period i skolan (sista året). I och med detta så ligger husarbetet lite nere nu på dagarna och istället får det arbetas på under kvällar och helger. Men vi hoppas hinna med allt ändå.

Ikväll var jag för övrigt och spelade fotboll. Min andra match för säsongen och den andra vinsten. Vi var lite trögstartade idag och hamnade i underläge men till sist var det ingen fara på taket.

Ska försöka få lite mer tid att skriva här nu när vi inte kommer arbeta 10-12 timmars pass, och jag ska leta fram sladden till kameran så ni får se vad som händer. Men det blir väl till helgen skulle jag tro.

Tidigast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0