Föda

Jag vet om att min blogg svälter. Så jag ger den lite snabbmat, dvs ett mycket enkelt inlägg.

Man kan säga att det är fullt upp varje dag, men nu har vi flyttat allt från lägenheten till huset och bor här nu. Toaletten är fortfarande bara satt provisoriskt och vi spolar med en hink, men vvs-aren ska komma i veckan. Annars börjar det faktiskt liknan något nu. Det är dock fortfarande lite rörigt här med flyttkartonger i en stor hörna i vardagsrummet. Köket behöver bli klart så vi får in mer plats för förvaring där, sen kommer nog allt det andra efterhand.

Annars är jag igång och jobbar igen, och har det varit det ett tag. Går på bygget som jag haft som sommarjobb i sommar och ska vara där några dagar till innan skolan i Malmö drar igång på torsdag.

Ska leta fram sladd till kameran snart så ni får se bilder, men just nu är söm högre prioriterat. För övrigt är det roligt att se att några tappra läsare hittar hit trots torkan. För er skull så lovar jag att jag ska bättra mig. Men nu säger jag God Natt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu längtar jag efter att du hittar sladden så jag får se lite vackra bilder.

2011-09-01 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0