Juletid

Det är sällan jag hittar en bättre anledning att sätta mig framför datorn än när jag tentapluggar, och på tisdag skriver jag sista tentan innan jullov. Bloggen fungerar bra som en paus i pluggandet och att man får tänka på något annat.

Julen närmar sig med stormsteg fastän det inte riktigt känns så. Tidigare har det bakats pepparkakor och gjorts julkorv och polkagrisar. Baby har dessutom varit ännu flitigare och ensam gjort lussekatter och ischoklad. Så lite julstämning har det trots allt blivit. Vad tycker ni förresten om årets systemet-glögg? God tycker jag!

Julklappsshopping blir det troligtvis lite av till helgen. Har kanske inte tid egentligen men jag får väl plugga desto effektivare den övriga tiden. Låååångt till tisdag.

Julgran inhandlade vi idag också så den ska vi klä imorgon. Roligt att få ha egen gran för första gången. Och såklart är den äkta! ingen plastgran i mitt hus inte.

Blev mycket jul i detta inlägg. Hoppas inte nästa dröjer till påska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0