25II11

Var nästan på  väg att inte bli något blogginlägg idag. Vet inte om det är min tekniska kompetens som brister eller om det helt enkelt är fel på sidan, men tänkte lägga upp lite youtube-klipp men inget händer. Så jag får återkomma med det inlägget en annan gång.

Jag har haft plugg hemma idag. Men än så länge har det inte blivit särskilt mycket pluggande. Jag sitter på ett problem då baby snart fyller år och jag har inte hunnit införskaffa särskilt många paket. Jag har däremot nästan strukit hela vår på tok för stora tvätthög idag, tror ni jag kan säga grattis i förskott för det när hon kommer hem? Nej skämt åsido, det problemet måste lösas under helgen.

Till kvällen ska vi träffa Emelie och Martin. Var ett tag sedan man träffade dessa trevliga människor nu.

Men kanske åter till sak. Och det är att plugga. Blir nog inget från mig under morgondagen men eventuellt på söndag. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0