det snurrar i min skalle

Det blev inga inlägg under helgen, vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Det är mycket som snurrar runt i huvudet så är rädd för att jag inte ska lyckas producera något vettigt inlägg idag heller. Det är tenta nästa vecka så mycket tid går åt till det, sen börjar det bli dags för att söka sommarjobb och allt vad det innebär, sen finns det några andra kurser i skolan som också tar mycket tid. Finns säkert något jag skulle kunna skriva om men just nu är det tomt. Ska göra ett mer seriöst försök imorgon. Efter att jag tentapluggat. Efter att jag klippt mig. Efter att jag undersökt potentiella sommarjobb och förhoppningsvis fått ihop någon ansökan. Jo, jag lovar återkomma imorgon.

Kvällen spenderas annars framför tv och bygglov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0