Kvalitet eller kvantitet?

Helgen bara sprang iväg och idag är det exakt två veckor tills det är dags för ny tenta. Jag tycker verkligen geoteknologin är det tråkigaste ämnet vi haft hitentills, men får försöka hitta motivation någonstans ifrån så man kommer igång och pluggar lite ordentligt innan det blir för sent. Vill verkligen inte ha allt på slutet.

Gårdagen var en dag då vår lägenhet rensades från en väldig massa onödiga saker. De allra flesta ser kanske ingen skillnad då det var vårt städskåp som rensades, men nu är det verkligen ordning och reda på grejorna där inne. Efter att ha yrt rund en massa damm så blev det sedan en skön långpromenad i solen, kändes som det var längesen den var framme. Extra skönt att veta att man tog till vara på tillfället när man såg snön fall idag. Snö är det sista vi vill ha just nu.

Usch vad jag åstadkommer trista inlägg just nu, men vi kör på kvantitet före kvalitet. Kvantitet i detta fallet innebär att få till ett par inlägg i veckan åtminstone, men det råder någon kreativitetsbrist hos mig. Har ni förslag? Något ni vill jag ska skriva om? Låt mig få veta i så fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0