Tenta - igen

Det har ekat lite tomt i denna bloggen några dagar, och inläggen dagarna innan dess höll väl ingen vidare kvalitet. Ni som följt bloggen ett tag vet vad det innebär. Precis! De närmar sig tenta igen, närmare bestämt skrivs den imorgon. Denna gången är det projektledning som ska tenteras av.

Konstruktionstentan som jag skrev tidigt i januari fick vi svar på tidigare i veckan och det blev ett resultat som jag är nöjd med. Jag är faktiskt mycket nöjd. Det var ingen perfekt tenta, men ganska nära, och den uppfyller mycket väl de krav jag hade på mig själv. På tisdag är det visning så ska bli spännande att få se vad man missade på.

Imorgon ska jag också hinna ut till Bunkeflo för att börja på en uppgift som vi har om en arbetsplats där ute. Berättar mer om det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Diane



Du är så duktig Johan! Grattis till tentaresultatet!

Håller tummarna att denna går lika bra.

Det är så kul med din blogg, tack för den!

Kram Diane

2011-02-07 @ 09:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0