Utflykt

Min plan var att få till ett inlägg här under gårdagen men jag lämnade dörren kl 06.30 och klev in genom samma dörr 20.30 med huvudvärk så jag letade mig snabbt ner under täcket i sängen. Anledningen till den sena hemkomsten var ett möte/föreläsning med lite byggfolk. Enligt de som brukar gå regelbundet så var detta ett mycket tråkigt tillfälle, och tråkigt var det.

Imorgon ska jag och en annan från klassen ut till Bunkeflo igen för vår arbetsplatsuppgift. Kanske är på tiden att jag berättar lite mer om den. Vi har en arbetsplats där ute som vi ska följa och undersöka tidsplaner, organisationsplaner, Apd-plan, arbetsmiljö m.m. (Det är en bunke villor som uppförs, kanske berättar mer precist om dem sen) Roligt att äntligen få lite kontakt med verkligheten och det är en mycket trevligt, om än ganska upptagen, produktionschef som har hand om oss. Dessutom har arbetsledaren tidigare gått samma utbildning som jag går nu, tror han blev klar -02 eller -03. Hade egentligen önskat mer av sånt här istället för att läsa exempelvis geokteknik. Men man kan ju inte alltid få allt som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0