Inställt

Idag går det att läsa att Ulf Lundell ställer in hela sin vår-turne på grund av sjukdom. Skulle egentligen varit premiär i mitten på Februari och själv sitter jag på biljetter till Malmö i mitten av Mars. Något säger mig att det inte är någon enkel förkylning han sitter inne med, men vad det är lär väl media vaska fram förr eller senare. Själv får jag se till så jag får tillbaka lite pengar som man får lägga på något annat. Kanske biljetter till Eldkvarn till hösten?

Skrev, som jag tidigare sagt, tenta igår. Ordar inte så mycket om den utan vi får se när resultatet kommer så ska jag ge ett utlåtande. Annars pluggas det konstruktion för fulla muggar. Stål och trä känns det som jag har ganska bra under kontroll, ska lägga någon sista timme på betongen nu så blir det extentor och ytterliggare repetition imorgon. Nu kör vi så det ryker!




Sofiero slott 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0