lugnet före stormen

Det har inte blivit någon vidare bra uppdatering denna veckan. Har varit hemma sent varje dag och börjat tidigt, samtidigt som det varit mycket ny information för min lilla hjärna att bearbeta, så har inte haft tid att tänka på att producera några blogginlägg.

I vilket fall, i onsdags började vi vår andra kurs som heter Arbetsplatsens organisation och ledning. Om geoteknologin inte är min grej så har jag desto högre förhoppningar om denna kursen. Vi har inte haft så mycket kontakt med den "riktiga" arbetsmarknaden men här ska vi få komma ut på lite studiebesök samt undersöka en egen arbetsplats lite närmre. Berättar lite mer om vårt val när vi fått det bekräftat.

Annars ska nog denna helgen mest gå i lugnets tecken, för sen blir det inte så myket sånt, det skrivs nämligen tenta den 7/2; 7/3; 18/3; 24/3 och den sista den 30/5. Till detta kommer ett antal inlämningsuppgifter också, så det blir bara till att arbeta upp ångan och försöka bevara den ett tag. Men jag betvivlar inte att det löser sig. Helt lugn blir förresten inte denna helgen egentligen, men jag återkommer med de berättelserna också. Nu blir det snart mat och ett glas vin eller öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0