Nu gäller det

Det är visserligen bara en "arbetsvecka" på 4 dagar som väntar, men det är trots det en tuff vecka och det kan väl ses som sista veckan på höstterminen. Imorgon skriver jag tenta i byggnadsfysik och på torsdag ska jag tentera konstruktionsteknik. Kände idag att jag nådde gränsen för vad jag kunde få in inför tentan imorgon, så jag gav mig ut på långpromenad istället, 1.2 mil blev det. Runt två skrivs tentan imorgon, sen blir det hem och öppna nästa bok. Så hör ni inte av mig under början på veckan så är det för att jag drunknat i konstruktionsboken och räknar komentkapacitet, tvärkraftskapacitet och allt det andra.

Har förresten glömt berätta att jag klarade installtionstentan som jag skrev innan julen samt tillhörande inlämningsuppgift. Men nu koncenterar vi oss på att ta hem några högskolepoäng till denna veckan!

Dagens promenad


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en rolig vecka ;)

SKÖNT när den är över! Du är så duktig så det går nog bra. Hörs närmre om helgen, kram

2011-01-10 @ 06:32:01
Postat av: Annelie

Veckans schema verkar tufft som f_n.

Tur man slipper lära sig nått nytt !!!

Men naturligtvis fixar du det unga begåvade människa.

2011-01-10 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0