Ny kategori

Jag lovade er tidigare att jag skulle lägga upp lite olika kategorier så man lättare hittar här på bloggen. Nu har den förste tillkommit och det är Eget författande, ni hittar den här till höger. Där har jag placerat de olika dikter som jag skrivit och publicerat på bloggen. Kanske kommer det något mer än dikter i framtiden, det återstår att se.

Annars har julen rensats ut ur denna lägenhet denna dag. Tomtar, änglar, ljusstakar och allt annat som hör julen till har förpassats till en plats där de ska få vila ut innan de ska få ljusa upp vår tillvaro kommande vinter. Känns lite fel att säga att man fått värstämning nu när vår ordinarie inredning kommit på plats, men det märks åtminstone att det går ditåt.

Roligt att det kommenteras och roligt att lite nya människor hittat hit. Jag brukar oftast inte kommentera, eller svara, så mycket i kommentarsfälten. Tycker det känns lite fel att ha 5 kommentarer där hälften är ens egna. Nej skulle det bli mycket frågor eller något sådant så vi lösa det genom en frågestund eller liknande. Men som sagt, alltid roligt med kommentarer, ibland blir det lite som att föra en monolog här. Men det är kanske det som är meningen?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gud vad duktiga ni är, mina änglar,tomtar och annat damm vägrar lämna Jularpsvägen.

Skall snart ha en dust med fröken julgran som tycker om att lämna spår. Snälla hjälp mig övertala Thomas om att plast är nog så bra.

2011-01-07 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0