Tentamensresultat

Goda nyheter! För somliga är väl bara faktumet att det är fredag en god nyhet, nu väntar kanske en lång och avslappnande helg. Och visst är det skönt att det är fredag (igen!) men vad som är ännu bättre är att jag klarade min omtenta i byggnadsfysik. Ni vet en av de tentor som jag satt och pluggade till över jul och nyår och var väldigt osocial och hemmaman. Det känns som det var längesen, och ändå är det bara knappa tre veckor.

Det var första gången jag skrev en omtenta, så extra skönt att klara den. Men kanske lite nyttigt också att få prova på. Jag kan väl erkänna att jag har lite krav på mig själv, så kändes först ganska tråkigt att inte klara tentan på det ordinarie tillfället. Men med facit i hand så inser jag att mina kunskaper helt enkelt inte var tillräckliga, och med lite extra pluggande så lyckades jag bli en av de i klassen med högst poäng på den delen av kursen. Inget ont som inte har något gott med sig.

Nu väntar vi bara på tentaresultatet i konstruktionstekniken som också är utlovat till denna veckan. Spännande.

Som sagt, fredag idag och ännu en helg närmar sig. Inser nu att jag glömt berätta vad det var vi skulle göra förra helgen. (Nämnde lite hemlighetsfullt förra fredagen att något skulle hända). Baby och jag  var nämligen och tittade på hus. Nu visade det sig vara lite för litet och lite för mycket att göra med det. Men ännu en erfarenhet rikare åtminstone.

Var rädda om er så hörs vi under helgen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!!!! Grattis! Alltså till tentan, inte till att huset inte var något för er ;)

Kram och trevlig helg!

2011-01-29 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0