Fredag 14 Januari

Redan halvvägs in i första månaden på år 2011, jag bröjar tro på att tiden verkligen går fortare med åren. Redan nu kan jag ibland känna mig rädd för att bli ifrånsprungen då jag stannar upp för att reflektera lite tillbaka i tiden.

Tänkte jag skulle dela med mig lite av de senaste dagarnas händelser, men när jag nu sitter här och tänker tillbaka så är det mest en dimma. I princip har jag, sedan nyår, spenderat mina dagar i ett ganska liknande mönster: plugga-laga mat-diska-plugga-sova-plugga-laga mat-diska-plugga-sova-plugga... ja ni förstår hur det sett ut, men baby har varit nöjd. Hon sa till och med att hon skulle kunna tänka sig ha mig som hemmaman, men jag skulle nog inte klara det i längden.

Idag har det blivit återhämtning. Blev en lång sovmorgon innan jag tog mig ner på stan och bytte en tröja som gått sönder, det hade helt enkelt blivit ett extra lufthål i ena armen. Hittade en annan tröja på REA så fick dessutom lite pengar tillbaka, som jag spenderade på lite annat. Kan inte berätta vad nu.

Till kvällen är det planerat tacos och kanske ett glas vin till det. Sen bänkar vi väl oss i soffan och kollar let´s dance. Så ser åtminstone plenen ut.

Jag ska se om jag blir färdig till att lägga in ytterliggare någon kategori i helgen. Jag har en förhoppning om det hela iaf. Senast måndag lovar jag er här och nu att de ska finnas!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag lovar tiden går fortare med åren !!!!

2011-01-16 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0