Upptagen

Vet inte riktigt vad som hände idag men vaknade till ett sms pling från telefonen tjugo i sju. Min morgonpigge syster tyckte kanske det var dax för mig att gå upp, i vilket fall tyckte jag det även om väckningen stod på ringning först klockan sju. Så det blev en långfrukost innan dagens pluggande började.

Egentligen hade jag och baby en överenskommelse om att vi skulle lägga oss tidigt idag. Sen såg jag plötsligt att Bygglov har premiär idag, och det måste jag se. Är väl det inredningsprogram som faller mig bäst i smaken, och därefter är det Roomservice. De andra är inte alls jag så de nämner jag inte ens. En annan premiär är Mauro o Pluras kök. Det gick ju på tv8 innan men nu ska det visst gå i repris på tv3. Tror det var den 19:e januari om jag inte har helt fel. Så boka inte in mig en tisdag- eller onsdagkväll ett tag framöver, jag är upptagen då.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror du menar din morgonpigge systerson ;)

2011-01-05 @ 10:03:51
Postat av: Annelie Törnkrantz

Hallo Johan, vad roligt att hitta din blogg, den kommer jag att läsa med glädje.

Så din nya läsare är här.

2011-01-06 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0