Ytterliggare kategorier

Det blev lite dålig aktivitet här under helgen. Under lördagen var jag kanppt hemma, spenderade bland annat kvällen hos storasyster med familj. Vi blev faktiskt bjudna på årets första grillning, vilket inte gör att man längtar mindre till sommaren. Men nu har vi i alla fall plusgrader här nere och det töar undan ganska bra för tillfället.

Under gårdagen blev det inte heller tid till bloggning. Vet egentligen inte vad som tog upp tiden men det städades lite, sorterades papper från den nyligen avverkade höstterminen och sen kom Martin och Emelie på lite fika till kvällen.

Hur som helst, idag har jag kommit till skott med att lägga in lite nya kategorier i bloggen. De tillkommna är:
Böcker - Här hittar ni lite recensioner på böcker jag läser, kanske tips på böcker eller annat smått och gott som rör böckernas värld.
Studier - Här är tanken att ni ska kunna få ta del lite mer av min utbildning m.m. Oftast blir det inte så mycket bloggande när jag är inne i perioder med mycket tentaplugg, så om det inte skrivs så mycket på bloggen så kan ni tänka er att ett inlägg i denna kategorin är under konstruktion.

Hitentills är bägge kategorierna tomma men de ska snart fyllas på. Och kanske kommer det ytterliggare någon kategori med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0