Husägare

Jag får ursäkta min frånvaro här, men till skillnadfrån förr så har det nu varit fullt upp och jag har tyvärr inte haft tid för bloggen. Sen i tisdags är vi stolta husägare och jag har ju utlovat en husblogg så ni ska kunna följa vad som händer, men det har jag inte hunnit med ännu. Och någon kamera har jag inte här så kan inte visa er bilder. Men för att sammanfatta så kletas det färg både på vägg och i tak å sovrum och vardagsrum och badrumet är utrivet och idag satte vi in ett nytt fönster. Stort tack till Henke för det. Och stort tack till båda våra föräldrar som hhjälpt till under veckan.

Ikväll tar vi ett litet break och går på inflyttningsfest hos Emelie och Martin. Det var ett tag sedan de flyttade in men nu ska det firas iaf. Känns lite som tillvägagångssättet kommer bli ungefär detsamma hos oss.

Ska försöka ge er lite bilder av huset inom kort men som sagt, de flesta vakna timmarna snickrar eller målar vi och där emellan blir det mat. Men ha tålamod mina vänner så kommer det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kämpa på glada husägare, ni blir färdiga förr eller senare. Nästa sommar kommer ni att sitta i trädgården och smutta champagne

2011-08-01 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0