Long time...

Det kliar i mina fingrar idag och jag önskar att mitt huvud var lite piggare också så jag kunde fått fram något vettigt här. Det var på tok för längesen nu, och i denna stund känner jag att jag absolut inte vill göra mig av med bloggen. Men det är första dagen på länge som jag känt så.

Nu väntar iaf fyra veckors semester innan jag ska tillbaka till sommarjobbet någon vecka och sen är det snart skola igen. Kommer inte ta lång tid innan vi är där. Men nu njuter vi först av lite ledighet.

Igår var jag och baby ute vid huset igen. Fick låna nycklar så vi kunde komma in och ta lite fler mått och sådant. Det börjar bli riktigt nära nu, två veckor ungefär sen är nycklarna våra. Vi var dessutom och tittade på lite kakel och klinker till badrummet så nu har vi nog bestämt oss. Tror det kan bli riktigt bra detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0