Semestertider

Jag njuter för fullt av min semester och när jag nu tog mig in här och kollade av besöksstatistiken får man nästan dåligt samvete av att besöksantalet som ligger stabilt inte fått något att läsa. Nu är besökarna i och för sig inte jättemånga, men ändå.

I vilket fall, idag är det en vecka tills vi får nycklarna till hsuet. Mycket är nog fixat men ändå känns det som det är mycket kvar, och säkert kommer man stå där och sakna någonting. Men det får lösa sig då.

Annars var vi ute och seglade igår. Riktigt toppenväder för ovanlighetens skull och det kändes när det blev kväll att solen varit framme. Annars har semsterdagarna spenderats lite överallt och kanske då främst i olika varuhus. Var nere i Malmö i lördags och shoppade loss lite och passade även på att besöka Maria Och Dennis som gav oss en för tidig inflyttningspresent i form av en trädgårdspump. Mycket glada för detta blev både baby och jag.

Annars har baby lovat mig att vi ska starta en gemensam husblogg. Jag hoppas hon står fast vid vad hon lovat, men det märker vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0