enkel uppdatering

Det är inte konstigt att min besöksstatistik dalar, så dålig som jag är på att uppdatera nu har jag sällan varit samtidigt som det är sommar och folk har annat för sig. Men för er tappra som tittar in här så ska jag ge er lite av allt det senaste.

I tisdags började jag sommarjobba. Lite svårt att säga så mycket efter bara fyra dagar men jag hoppas det ska dyka upp lite andra uppgifter som mer motsvarar min utbildning och det jag läser till, men det gör det säkert.

På husfronten händer det inte så mycket just nu mer än att vi har haft några visningar på lägenheten. Förhoppningsvis tar vi ännu ett steg i rätt riktning i den historien i kommande vecka. Annars funderar vi mest kring vad vad vi vill göra med huset och vad som måste göras. Badrummet funderas det kanske mest över.

Min storasyster tog sin examen i fredags så då var vi där och åt mycket god mat ocg drack lite gott till det. Kände mig ovanligt trött denna fredagkväll. Har nog inte hunnit ställa om mig från skolbänk till arbete riktigt ännu.

Det blev ingen drömvinst och 105 miljoner igår, men väl 80 kr på joker då vi hade 2 rätt.

En snabb och enkel uppdatering av läget. Vänj er vid dessa inlägg ett tag så lovar jag att det ska bli bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0