SiESTA

Om ni undrar vart jag tagit vägen så kan jag säga att det är störst chans att stöta på mig någonstans mellan Hässleholm och Kastrup. Sedan onsdags morse har jag varit där nere och vänt fyra gånger, SiESTA festivalen är ju igång och jag kör artister. Har skjutsat the Kooks, Plain White T´s och Ladytrone bl.a.

Besiktning av huset var det i tisdags och det gick bra. Inga hemligheter som dök upp.

För övrigt känner jag mig hög på koffein och har nog lågt socker, eller är det bara ynka tre timmars sömn som ställer till det. Får nog försöka sova lite till innan jag korkar upp ikväll på att på lite ledig tid gå och se The Sounds. Sen ska jag se om jag kan förstå vad det är som gör Håkan Helltröm så älskväd och kanske kommer jag underund med hur man kan överleva i musikbranschen i tio år utan att egentligen kunna sjunga.

Återkommer på söndag när allt är över och jag sovit ut lite.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad bra att du kan Kastrup utan och innan, då kan du kanske bli privatchaffis när man skall ut i vida världen.

Kul att det blev hus i Höör, springer kanske på varandra lite oftare då.

Kram Annelie

2011-06-04 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0