helgbravader

Hoppas er omställning till sommartid gått bra. Själv var jag ganska seg igår och fick inte mycket gjort, men det var snarare en bieffekt av en mycket sen sengång i fredags kväll, eller snarare lördag morgon. Baby hade jouren och fick rycka ut lite och jag lyckades inte heller somna förrän hon var hemma igen, vilket var sådär framåt 04.

Lördagkvällen spenderades annars i Höör hos föräldrarna för att fira min mamma som fyllt år i helgen. Blev god mat och dricka, och mycket av det, och en ganska lugn men trevlig familjekväll. Både baby och jag var trötta så istället för att ta oss hem efter firandet så beslagtog vi sängen i källaren och fick en natts riktig skön sömn. Att sova svalt och i totalt mörker måste vara det bästa sömnmedlet som finns.

Blev sovmorgon på söndagen och smörgåstårta till frukost innan vi tog en promenad före hemfärd. Skulle egentligen fått lite plugg gjort men jag kände mig inte så effektiv så jag brydde mig helt enkelt inte om det, vilket lett till att det fått göras idag istället. Annars så dykte svärföräldrarna upp på ett oväntat besök igårkväll också och det blev scones och te som kvällsmat. 

Ska försöka ge er mer regelbunda uppdateringar i fortsättningen istället för summeringar över en hel helg. Men det finns å andra sidan mycket jag önskat jag gjorde bättre med bloggen. Men det kommer nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0